Představujeme hravou značku No Pink No Blue | Kam s dětmi – aktivity pro děti a jejich rodiče

E-mail:
Registrační kód:
Zapomněl(a) jste registrační kód?
Aktuální registrační kód:
Nový registrační kód:
Opakovat nový registrační kód:

Zadejte registrační email.

E-mail:

Registrací se přihlásíte se do KLUBU KAM S DĚTMI a zároveň Vám bude umožněno vkládání akcí a tipů do databáze KAM S DĚTMI.
KLUB KAM S DĚTMI Vám bude pravidelně přinášet novinky, newslettery, exkluzivní výhody, slevy a soutěže.

Jméno:
Příjmení:
E-mail:
Telefon:
Instituce:
vyplňujte, pokud za ni budete vkládat do databáze
Kraj:
Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Budeme rádi, když vyplníte i další nepovinné údaje, které nám mohou pomoct při vylepšování portálu Kam s dětmi. Naším cílem je být pro vás nejlepším rádcem a pomocníkem, když nevíte kam s dětmi. Tyto data nebudou dle Zásad o ochraně osobních údajů nijak zneužívány či předávány třetím osobám.

Rok narození rodiče:
Jméno dítěte:
Datum narození dítěte:
Přidat dítě

Představujeme hravou značku No Pink No Blue

Hledáte tak trochu jiné oblečení pro děti? Zábavné, barevné, se zajímavými střihy, takové, které trochu vybočuje z klasické masové konfekce? Pak si přečtěte příběh maminky Lucie, která právě takové kousky dováží ze Skandivánie.

Jmenuji se Lucie a před necelými třemi lety jsem jako nadšená budoucí maminka začala pokukovat po oblečení pro nejmenší. Zpočátku jsem byla trochu překvapená, posléze naštvaná, nakonec zklamaná. Nějak jsem podvědomě očekávala, že ve světě dětí budou vládnout barvy, radost, hravost, inspirace, fantazie.

Mé rozčarování bylo veliké. Zdálo se, že veškeré spektrum dětského oblečení sahá od růžové se všemi možnými odstíny přes pár věcí v neutrální bílé a šedé po modrou různé sytosti. V nejlepším případě se k růžové připojila fialová a k modré tmavě zelená. Vzorů naprosté minimum. Proužek či puntíky velmi ojediněle. Vrcholem designu pro starší děti potisk Hello Kitty pro holčičky a cosi z animovaných trháků pro kluky. Nezajímavé, nudné, bez nápadu, silně genderově orientované, škatulkující. Růžové cukrátkové princezny s flitry a kluci v barvách lahví od piva.

Vzhledem k tomu, že můj přítel je napůl Švéd a měla jsem možnost vidět oblékání dětí ve Skandinávii, kde je oblečení pro děti v odstínech všemožných a kde se kluci a holky oblékají ne podle toho, zda jsou kluci či holky, ale podle toho, jaká barva a jaký vzor se jim líbí, kde se tím pádem  zároveň podporuje individualita a jedinečnost dětí, pomalu se nám v hlavě rodil nápad dovážet skandinávské oblečení do ČR.

Realizace nám nějakou dobu trvala, a i když nám chyběly finance a řada lidí nás od internetového podnikání odrazovala, nadšení nás hnalo vpřed. Posledního března roku 2014 jsme spustili internetový obchod s názvem No Pink No Blue (http://www.nopinknoblue.cz), zaměřený na barevnou, isnpirativní, hravou a navíc ekologickou dětskou módu. Protože nám není lhostejný osud naší planety, ani to, jakým způsobem a za jakých podmínek se v dnešní době vyrábí, rozhodli jsme se pro kvalitní oblečení vyráběné fair způsobem. Protože děti bychom neměli jen hezky oblékat, ale učit je i vědomému přístupu k životnímu prostředí. Přes velmi limitovaný rozpočet a svépomocí jsme si vytvořili vlastní internetové stránky a rozjeli obchod zatím s dvěma úžasnými dodavateli – švédskou eko-firmou Maxomorra, která se specializuje na nápadité potisky a pestré barvy, a dánskou společností AlbaBaby, jež vyrábí certifikovanou módu pro děti naprosto originálního designu inspirovaného módou 70.let.

Cesta, na kterou jsme se vydali, není vůbec jednoduchá, je krkolomná, finančně i časově velmi náročná a s jedním (v brzké době s dvěma dětmi;) opravdu vyčerpávající, ale pozitivní ohlasy rodičů, dětí a nadšení fanoušků nás nutí pokračovat dál. Razíme cestu proti všednímu, růžovo-modrému proudu dětem, které si zaslouží být originální, jedinečné, inspirativní, a které si zaslouží, aby je oblékání bavilo. Přidejte se k nám;)

 

Více informací, ale zejména kompletní kolekci najdete na www.nopinknoblue.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17. 4. 2015



Přidat komentář

Vaše jméno:
Předmět:

> Komentáře